Din Cuib - impresii, opinii, trăiri (16)

”Am un baietel de 3 ani pe care nu l-am purtat cand a fost mic, nu m-am interesat destul si nu am insistat.
Acum ca s-a facut mare si a si crescut in greutate a inceput sa-mi fie din ce in ce mai greu sa-l tin in brate si ii refuzam cererea in fel si chip, asa ca la momentul oportun am dat peste Emiliana si peste Cuibul ei.
Baietelului meu ii place. Cand mergem spre parc si a obosit imi cere in brate si ma intreaba daca am Cuibul la mine :), iar eu fericita il scot si amadoi suntem satisfacuti: el sta la mine in brate, pe mine nu ma dor bratele si nici nu a mai trebuit sa inventez scuze pentru a-l nu purta.
Cel si cel mai mult imi place ca e mic si il bag in geanta fara sa ocupe mult loc sau sa cantareasca mult.
Cand am fost la mare ne-a ajutat foarte mult la drumul de la hotel spre plaja :)” Raluca Dumitrescu