Din Cuib - impresii, opinii, trăiri (20)

”Noi am avut wrap elastic care la 3 luni deja imi atarna...dee bebe era mare, am trecut la wrap fix apoi am vrut un scc si am luat manduca. apoi cand bebe a inceput sa mearga nu mai vroia sa stea in brate asa ca m-am orientat pentru boba air ca atunci cand obosea imediat scoteam scc din geanta si montam . oricat de mult mi-a placut boba air-ul ne-a ramas mica pt ca are puntea mica asa ca am inceput sa caut un scc pt toddler. am vazut ca exista o luna mare facuta pt toddler doar ca eu nu vroiam ceva care sa port mereu pe mine pt ca baietelul meu merge mult si doar cand e obosit vrea in brate asa ca am incercat sa caut un sistem pt toddler dar care sa imi incapa in geanta fara sa simt ca il car dupa mine. asa ca am gasit Cuibul-un sling fix-are puntea pt toddler, se impacheteaza usor si nu ocupa mult spatiu in geanta. pt cat il port eu e ok. nu ma rupe de spate desi are 13,5. se monteaza usor. il tragi efectiv pe tine. cred ca mi-ar placea si un isara doar ca e mare ca volum si daca nu il pui pe tine cand pleci din casa e destul de "greu" de carat- cel putin asa pateam cu manduca. ”Alina Jitaru