Test-drive(1)

Săptamâna noastră frumoasă în cuib a debutat cu bucuria despachetării și a imbrățișării dintre mine și fiica mea,in jurul său, intre laturile cuibului. M-a surprins prin baza mai lată si care se așeza potrivit pe piciorusele fetitei mele, spre deosebire de testarea din vară,cand nu ne cuprindea la fel de armonios. Alaptatul in Cuib este destul de usor,avand in vedere ca nu sunt catarame implicate, dar putin peste mănă din cauza bretelelor de sustinere superioare care sunt o idee cam late si care ne-au incomodat nițel. 
Cuibul a fost comod chiar si a doua zi,cand l-am plimbat prin Cluj-Napoca, prin magazine si pe malul lacului Gheorghieni. Dupa mai multe ore de folosire a ramas la fel de comod, nu am simtit nici un fel de presiune,iar fetita mea parea usoara ca o pană. Nu m-am prea descurcat la datul jos al cuibului cu fetita adormită în el,dar peste aceasta inconveniență se poate trece usor, lasand copii să doarmă linistiti in brate. In Cluj am fost admirate si intrebate de doua mame despre sistemul folosit, le-am recomandat cu drag Cuibul si sper ca am reusit sa le conving sa renunte la carucior. Am avut o experienta placuta cu frumosul cuib sling si vom achizitiona unul pana vine primăvara, acum stiu ca această marime a fost cea potrivită si ca ne simtim bine in el, atat eu cat si fetita (care si-a dat acordul atunci cand a adormit la nici 10 minute de stat in el).  ” Adina Corut - admin la Bebeluși Purtați Sănătoși