Din Cuib - impresii, opinii, trăiri (22)

”În primul rând aș vrea să-ți mulțumesc din nou pentru Cuib și să-ți spun că îl folosesc zilnic; chiar bebe de un an jumate, când mă vede îmbrăcată și pe picior de plecare, mi-l aduce și mi-l pune în mână ca să-l iau. E o minunăție pentru că mă descurc de minune cu el peste tot și indiferent de vreme; am ieșit chiar și pe vânt și chiar am coborât în salina cu el, cu bebe în Cuib. De stârnit curiozitatea pe stradă nu e zi în care să nu se uite cineva la cum car o sacoșă într-o mână, un copil la piept și pe celălalt copil de mână dar lucrul care mă emoționează cel mai mult e atunci când bebe se cuibărește la pieptul meu și adoarme așa cu capul pe mine, e un sentiment de nedescris pentru că văd că se simte în siguranță și doarme liniștit chiar dacă merg prin zgomot. Aș putea scrie o poveste la cate am de spus despre el dar vreau să-ți spun că NU-MI PARE RĂU NICIO SECUNDĂ CĂ L-AM CUMPĂRAT!” Iulia Chirila