Test-drive(3)

"Despre Cuib,
  Nu stiam foarte multe, despre purtat am aflat cu putin inainte de nastere si mi se parea asa..ceva excentric..dar cum al meu pui nu a stat in carut decat pe la 9 luni a trebuit sa ma pun din mers la punct cu purtatul. Auzisem de cuib dar stiam ca e de la 6 luni asa ca mi-a fost deajuns wrapul elastic imprumutat 
   Am vazut ca e in teste, mi-am exprimat parerea sa il testez si chiar am avut ocazia aceasta.
    Un sling fix pe doi umeri, aveam un sling fix pe un umar si eram multumita doar ca bine ar fi fost cu mainile mai libere si a fost la fix pentru asta. Am facut curatenie prin casa, inclusiv spalat vasele, am facut piata, ne-am plimbat si a si dormit in el!
  Pentru mine este ideal, nu pot spala vasele in niciun al sistem, e subtire nu te incurca nimic si bebe nu poate scoate mainile pe sus daca e inchis ariciul, deci nu poate zburataci de pe masa.
  Este foarte aerisit si pentru vara nu prea cunosc sisteme de purtare in care sa nu fii si tu si bebe uzi dupa purtare, nu l-am testat vara, dar in alt sistem de purtare la curatenia din casa transpiram amandoi, in cuib, nu.
  Are o sustinere foarte buna a copilului, si eu si el ne simtim f in siguranta.
  Poate fi personalizat si are o multitudine de printuri super vesele si colorate.
  Este foarte convenabil pentru ca poate fi purtat ca o tunica lasat peste haine daca copilul vrea sa mearga, cozile wrapului sau centurile si bretele ssc-ului sterg pe jos, sterg masina cand cobori sau urci.
   Ocupa putin spatiu si poti sa il ti in geanta pentru situatii in care copilul vrea in brate fara sa fii nevoita sa iti iei un rucsac cu tine ca sa poti lua un sistem pentru orice eventualitate.
  Daca copilul sta in carut si ai un carut tip umbrela cu un cos mic, e perfect.
  Nu te doare mijlocul sau spatele, te resimti putin la umeri , dar asta dupa vreo 3 ore de mers pe jos. Eu una plec cu orele de acasa, insa acum de cand bebe merge, merge si singur la plimbare si pentru asta cuibul e ideal, nu mai atarna nimic de mine si pot arata si eu ca un om normal, il scot din geanta urc copilul si plecam acasa.!
  Si e singurul in care am reusit sa alaptez si e 100% no see!
  Si cel mai important LUI ii place! daca in ssc nu sta confortabil daca nu poate scoate mainile in cuib sta cu placere fara sa arate vreun discomfort.
  Ne place cuibul si abia astept sa vina vara !"Alexandra Aron