Purtarea Bebelușilor

Care este amintirea cea mai veche pe care o aveți în simțuri?
Cea a brațelor de mamă în jurul trupului, ce vă purtau prin viață?!
:) da! aceasta este cea mai veche amintire a mea!

Îmi mai amintesc totodată de un material gros în care stăteam cuibărită, un material cu imprimeuri de flori, cu flori mari și portocalii, ceva cu crini imperiali. Era un loc în care reușeam să mă adun așa bine încât mă simțeam protejată, încălzită și bine în lumea mea mică. Era un hamac în curtea bunicilor!

Puse împreună aceste trăriri dar și sentimentul că am născut și atașat încă din prima clipă pruncii ce i-am primit de la viață, îmi dă senzația că lucrurile au un parcurs așa de frumos și natural încât semnificațiile vin de la sine. Numele Cuib de îngeri, pe care l-am dat slingului ce îl promovez la acest eveniment, are undeva rădăcini adânci ce vin prin propria mea copilărie! Vă invit să veniți să-i auziți povestea!