Despre mărimea slingului Cuib

”Inca mai am de slabit cateva kg, insa telul meu e aproape atins. Am slabit inca zece kg de cand am cumparat cuibul. Cuibul nostru drag! Il folosim zilnic cu mare succes. Eva acum are aproape zece luni. Eu am slabit...ea a crescut si creste putin cate putin, deci cred ca ne completam perfect in cuib :p Nu ne este mare asa cum ma temeam, este perfect...si inca are praf de somn desi ma temeam ca nu o sa l putem folosi mult timp pentru ca nu o sa i placa sa stea lipita acum..cand creste si vrea sa descopere lumea de una singura..pe jos. Se pare ca inca-i place sa descopere alaturi de noi lumea..din cuib...sa radem, sa povestim  sa ne jucam..sa dansam si sa ne invartim prin supermarket-uri, si sa adormim cuibarite! Ps: Eva se cuibareste perfect si la tati, care are alta conformatie... :D Multumim frumos inca o data pentru cuibul nostru! O zi frumoasa sa aveti si la cat mai multe cuibareli!!!” Lavinia