”mami e incantata ca il are aproape pe puiul ei”


”Cuib de Ingeri!  Nici ca se putea o denumire mai sugestiva. Intr-adevar ingerasul meu sta ca intr-un cuib, protejat, comod , la  « adapost de intemperii ». Iar mami e incantata ca il are aproape pe puiul ei, ca are in acelasi timp mainile libere si mai mult ca il poate purta, fara nicio problema. Caci tocmai asta a fost motivul, care m-a facut sa imi indrept atentia spre un sistem de purtat. Copilul meu are 1 an si 2 luni,  e destul de greu (aproape 11 kg) si era o mare dificultate pentru mine de a-l purta in brate. Bineinteles ca au existat voci care nu au fost de acord cu alegerea mea : « Ce iti trebuie la varsta asta, e mare, nu ai nevoie de asa ceva… ».  Insa ceea ce a contat pentru mine, a fost in primul rand dorinta de a-l  avea mereu aproape  fara a suferi din cauza  disconfortului cauzat de greutatea lui.

Astfel am probat cuibul si m-am indragostit de el ! Desi puiul meu nu a mai fost purtat in niciun sistem pana la aceasta varsta, s-a adaptat foarte repede ! Suntem impreuna oriunde, sunt libera in miscari, el sta comod, poate sa suga oricand, beneficii pentru amandoi!

Ceea ce m-a atras la acest  sistem de purtat este usurinta cu care poti sa asezi copilul fara sa il bruschezi, fara vreun ajutor, dar si siguranta si corectitudinea pozitiei corpului copilului pe care o ofera  Cuibul de Ingeri. Si mai mult il pot pune in geanta alaturi de alte accesorii ale copilului si sa il scot cand am nevoie. Multumim, Cuib de Ingeri !”Daniela, o mamica posesoare de Cuib de Ingeri