Din Cuib - impresii, opinii, trăiri (17)

cuib : este un sistem foarte potrivit mamicilor in miscare si copiilor in miscare, incape foarte usor in orice geanta, este elegant ambalat in plicul lui. se pune foarte usor pe purtator. eu pe alex nu am putut sa il pun fara ajutor...nu stiu poate e prea lung, nu a stat cuminte, in fine a fost sotul langa mine si m-a ajutat si la pus si la dat jos. nu am putut sa il port pe alex timp indelungat, in spate nu l-am pus, doar in fata, are 14 kg si l-am folosit pe distante scurte, alex dupa 10-15 minute a vrut jos dar nu ii displace sistemul, sta cu drag in el. ca mamica recomand cuib cu incredere si copiilor mai micuti si mai slabuti dar si celor mai mari si solizi, este o alternativa ideala la purtatul in brate, nu m-a durut nimic dupa ce l-am purtat pe alex, nici spate, nici umeri, nimic, iar pozitia de M se pastreaza pe tot timpul purtariiManuela Alexandra Marinescu