Test-drive (6)

”Review sincer:)
Am facut cunostinta cu CUIBUL acuma mai bine de 2 ani?! l-am vazut in lucru la mai multe prietene, am vazut conceptul de sling in X si pe ceva site-uri din strainatate si mi s-a parut intotdeauna o idee foarte interesanta. Am avut norocul sa probez prima varianta de sling la inceputul lui 2014. L-am primit in drive test de la pufushop si si atunci ( ca si acuma) mi-a luat ochii de la primul contact. Recunosc ca atunci am gasit un minus care m-a facut sa nu imi doresc sa il achizitionez. Era un minus pentru care l-as fi folosit insa cu resurse limitate dpdv financiar am decis sa il sterg de pe lista. Era vorba de pozitia ergonomica. Atunci, cand am testat prima varianta picioarele piticuui alunecam din pozita de broscuta si mie mi se parea ca nu mai e ok.

Acuma dupa aproape doi ani de la primul contact am avut sansa sa ma intalnesc din nou cu CUIBUL. Pot spune ca din nou a fost dragoste la prima vedere. Materiale de foarte buna calitate, cusaturi perfecte si de calitate si un sistem gandit avand in vedere in primul rand siguranta ingerului care urmeaza a fi purtat. De aceasta daca am fost mai reticienta si am supus Cuibul unor teste mai dure ca sa ma conving ca pozitia ergonomica se pastreaza indiferent de cate genoflexiuni, aplecari, plimbari si elicoptere fac:) SI ..... da intradevar de data aceasta m-a convins. Este un sistem intr-adevar ergonimic. Pozitia picioruselor este in M (de broscuta), bretelele sunt late si comode si modelul...MODELUL este unul care iti provoaca maxim de placere cand il porti.

Concluzionez: Da este un sistem pe care il recomand cu caldura!”
Alexandra Dumitriu - cofondator Asociatia Parinte Floresti Cluj